مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

دخترکم عاشق حرکات موزونه !

1390/11/20 18:47
نویسنده : م.م
3,545 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلای مامان کلی رقاص شده

تا بگیم نی نای نای شروع میکنه عین همه بچه های همسالش اول با جلو عقب کردن باسنش و بعد یواش یواش دوتا دستاشو میگیره بالا نزدیک سر شونه هاش

قربونش برم من

کار جالب دیگه دخملی اینه که وقتی میخواد چیز غیرخوردنیو بخوره بهش بگیم اخه شروع میکنه به دری وری گفتن

ادَ دِ ددَ وَدَ .... اگه هی مرتب بگیم مانی اخه اخه نخوریهااااا دیگه میگه اِعع و اون مثلا خوردینشو میچسبونه به خودش

الهی مامان به قربونت بره شیرینم

خدارو شکر سرفه هاش کمتر شده

الانم تو ننوش عین فرشته ها خوابیده ....

کلمات گل خانومیم در حد همون دد و جی جی و آبه و دای (یعنی دایی) خلاصه شده تو هفت ماهگیش بابا هم گفت ولی تو این ماهش اصلا نمیگه

الهی درد و بلا ازت دور دور باشه خانومی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ندا
1 اسفند 90 15:09
سلام
داشتم تو نت میگشتم که وبلاگ تو رو دیدم.ناخودآگاه حرفه و حدیثهای مادرانه و عاشقانه ای که به نی نیت نوشتی رو با علاقه خوندم.الان که دارم مینویسم دارم گریه میکنم.میدونی چرا؟آخه منم حامله ام حدود 1 ماه و نیم.مادرم 2 روزه که حسابی از نظر عصبی داغونم کرده کلی به من کتک زده عربده کشیده و...و من گریه و زاری کردم سر هیچی.خیلی مادرم بی رحمی کرده خدایی این دوروز به یه زن حامله.خیلی میترسم خیلی از اینکه خدا نکنه بچه ام این اوضاع روحی مادرش روش تاثیر بزاره.دارم میمیرم.آخه من از گذشته زندگی پر استرسی داشتم و پدر و مادر خوبی نداشتم.الان 30 سالمه و یه بچه از شوهرم تو شکمم دارم اما مادرم عین یه بچه با من رفتار میکنه و فحشهای زننده و کتک و عربده میکشه.هیچ وقت نمیتونم ببخشمش.خوش به حالت که مادری داری که مراقبته و مادری هستی که تونستی فرزند سالم به دنیا بیاری.واسه منم دعا کن.


وای دوست گلم بخدا موهای تنم سیخ شده ، به خدا و اون کسی که اون فرشته کوچولورو تو شکمت گذاشته تکیه کن و از هیچی نترس. فکر نکن زندگی من خیلی آروم بوده من هم خیلی استرس داشتم ولی تمام سعیت رو بکن به خودت و نی نی برسی و انشاءاله یه مادر سالم باشی و یه نی نی سالم هم بدنیا بیاری
در مورد مادرتون واقعا نمیدونم چی بگم !!! خدا خودش همه رو هدایت کنه
نرگس(مامان ساینا)
6 اسفند 90 12:24
قربون اون قلمبه بشم که خودش را جلو و عقب می کنه
نیناش ناش نیناش ناش
ماشاال....



مرسی خاله جون
ممنون
مامان مانیا
8 اسفند 90 16:20
میبینم که مانیا خانوم شما هم بزرگ شده ، خدا نگهش داره ، خیلی با مزه است


مرسی گلم شما لطف داری، خدا دختر گل شمارو حفظ کنه
بوس
تمنا
22 اسفند 90 20:36
این که بچه آدمیزاد نیستتتتتتتتتتت


فرشته استتتتتتتتت وایییییییییییییییییییییی چقدر عشقه این بچه...

غش کردم براشششششششششششاز ته دلمممممممم هزارماشالا به جونش...


مرسی تمنا جونی
فدات خاله
تو لطف داری
میبوسمت هزار هزارتا
جیگرتو
نرگس(مامان ساینا)
7 فروردین 91 12:59
عزیز دلم سال نو مبارک
ایشاال... چشم بد ازت دور باشه و همیشه شاد و سرحال باشی


مرسی دوست عزیز
سال نو شما هم مبارک انشاءاله همیشه سلامت و شاد باشید