مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

مانیا دخترم سومین سال تولدت مبارک ...

1393/2/29 16:15
نویسنده : م.م
3,048 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا همین دیروز بود رفتم اتاق عمل و دخملیو بدنیا اوردممتنظر

چقدر زود گذشتدلخور

هنوز هم دلم برا نوزادیت و شیرخوارگیت تنگ میشهخطا

هنوز باورم نمیشه سه سال گذشته

 

الهی تولد صد سالگیت ... البته اون موقع دیگه نیستم ولی هر جا باشم نظارگرت هستم و دست به دامن خدا برای خوشبختیت دخترک گلمبغل

یه مادر چی میخواد جز سلامتی و خوشبختی بچه اش... محبتبوس

هم خوشحالم هم ناراحت ... یه جورایی بغض دارم ... آرامغمگین   خطا

 

فقط یه کلام و ختم کلام ... با تمام وجودم عاشقتممم عشق کوچولوی منمحبتمحبتمحبتمحبت

 

                                                                      

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان اریان
29 اردیبهشت 93 18:31
وای خدا چه دختر نازی!!!!!!!!! تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک می گویم بهترین آرزوها رو برای شما و نوزادتان دارم
مامان خانومی
5 خرداد 93 9:09
سلام. تولد دختر گلت مبارک. هزار ماشالله چقدر ناز و خواستنیه... انشالله صد و بیست ساله بشه در پناه خدا و فرزند صالحی برات باشه و مایه عاقبت بخیری