مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

دردت به جونم دخترم ، نبینم مریض شدی!!!!!

1390/11/11 16:31
نویسنده : م.م
3,795 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته پیش سرما خوردم رفتم دکتر آمپول داد دارو داد ، علی الظاهر خوب هم شده بودم ولی از دیشب سرفه های شدید و سوزش گلووووو

دیگه نمیدونم اسم اینو چی بزارم بازگشت سرماخوردگی return of cold !!!!!!

صبح رفتم سر کار و ساعتای نه و نیم بود مامانم زنگ زد که مانیا خیلی سرفه میکنه

دیگه اعصابم بهم ریخت آخه من خیلی رعایت میکنم که ازم نگیره ، اعصاب مصاب ندارم بخدااااا

فقط دعا میکنم گلوش چرکی نشه و تب نکنه

خودم که خیلی بخاطر سوزش و خارش گلووم کلافه ام .....طفلی مانیا...!!!

من مرتب تو خونه حتی وقت خواب ماسک رو صورتمه ، روزی دوبار ماسکو میندازم تو سطل زباله در دار ، تمام دستمال کاغذی های مستعملمو میریزم تو سطل زباله در دار

هر کاری بخوام بکنم دستامو میشورم

روزی دو سه بار تو خونه اسفند دود میکنم

نمیدونم چرا مریض شد؟!!! اصلا چرا خودم دوباره مریض شدم ؟!!!!

البته مشکوکم که من سرماش دادم یا بابای محترم

دیشب خیلی حالم بد بود سرماخوردگی و استامینوفن هم خورده بودم و زود رفتم خوابیدم و مانیارو سپردم به باباش

اونم خوابش کرد ساعتای 10 و نیم گذاشتش بغل دستم و خوابوندش ساعتای 11 و نیم بود که بیدار شدم دیدم شکم مانیا تا سینه بیرون و لباسش هم بالاستتتتت!!!!!

باباها خدایی اصلا دقت ندارند!!!

خدا کنه زود خوب بشه و اذیت نشه طفل معصومم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)