مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

مانیا ، مامان چرا بد غذا شدی آخه!!!؟

1390/11/8 1:05
نویسنده : م.م
2,898 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روزی صورت مانی ریخته بیرون ، جوشای زیر پوستی داره و پوستش زبر و خشکه

میترسم آلرژی باشه

اول ماه که رفتیم دکترش واسه چکاب گفتم نکنه به ماست که تازه شروع کردم بهش میدم حساسیت داشته باشه که دکتر گفت اگه به ماست حساس باشه به شیر هم حساسه ولی الان مانی بیشتر از سه ماهه که شیرو تو فرنی و حریرش میخوره نمیدونم چیه

دو روز هم هست با اشتها غذا نمیخوره ، فرنی که دیگه اصلا دوست نداره و امروز سوپشو که همیشه با اشتهاء میخورد هم نخوردش

نگرانشم انشاءاله که چیزی نباشه و فقط فقط بخاطر دندونای آسیای بالاش باشه که نیش زده بیرون

قربونش برم من الهی

امروز سر غذا خوردن انقدر عصبانی ام کرد و من هم که نگران بودم که غذا نمیخوره عصبی شدم و سرش داد زدم طفلی یه نگاه کرد بهم زد زیر گریه حالا هی میخوام بشونمش هی میخواد بیاد بغلم

انقدر دلم براش سوخت ..... بعدش هم که خوابید کلی نشستم کنارش و گریه کردم و گفتم مانیا تورخدا مامانو ببخش ... از بس نگرانت میشم قاطی میکنم

دختر گلم انشاءاله همیشه تو سلامت و شاد باشی و دردات همه نصیب من باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دخمل (مامان آوینا)
9 بهمن 90 0:12
نازی چه عکس خوشمزه ای خداحفظش کنه از طرف من ببوسش
ایشالله که آلرژی نیست خوب میشه زود
اینم بوس از طرف آوینا وخودم


سلام گلم
خوبی دوست جوون؟
ممنون