مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

موارد موثر در زيبايي جنین

1390/2/10 16:38
نویسنده : م.م
495,028 بازدید
اشتراک گذاری

موارد موثر در زيبايي :

- قبل از بارداري :
خوردن سيب،به ،گلابي (پدر بيشتر )،انار ،نيم ساعت قبل از صبحانه و به صورت ناشتا، در زيبايي موثر است
همچننين معجون شير ،گردو و خرما تاثير زيادي بر زيبايي دارد
مغز بادام و مغز تخمه خربزه قواي جنسي مرد را تقويت و بر زيبايي فرزند موثر است

- دوران بارداري :
ختم قران
سوره يوسف
سوره يس
سوره محمد
سوره والعصر (برا ي صبور شدن بچه )

(خواص يه سري از سوره‌هاي قرآن:
آل عمران: سهولت زايمان
ابراهيم: جلوگيري از گريه و و حشت كودك - گرفته شدن از شير مادر - رفع ناراحتي كودكان
حجر: ازدياد شير زنان
اسراء: به سخن آمدن كودك
مريم: به دست آوردن ثروت و فرزند
ياسين: ازدياد شير در زنان
جاثيه: نگهدار كودك خواهد بود
احقاف: سالم ماندن در برابر بيماري‌هاي كودكانه - آرامش يافتن از زمان كودكي
حجرات: فزوني يافتن شير مادر
ق: ازدياد شير مادر
ذاريات: سهولت زايمان
قلم: حفظ جنين - هوش و حافظه‌ي كودك
انشقاق: آسان شدن زايمان
بروج: گرفتن از شير بر كودك آسان شدن
غاشيه: آرام شدن گريه نوزاد
فجر:‌فرزند پسر
بلد: در امان ماندن كودك از بيماري - در امان بودن گريه كودك - دفع درد بيني در كودك
بينه: سود بخشيدن به زن باردار
فلق: در امان بودن از بيماري كودك
ناس: در امان بودن از بيماري كودك)


سيب سرخ (سوره يوسف به سيب خوانده شود به خصوص در ماه 8 )
گلابي (صبح ناشتا )
انار(بعضي ها گفتن انار بچه رو تيره مي كنه !!!)
رب انار
(دادن چند قطره آب انار شيرين سبب خوش صدا شدن نوزاد مي شود )
به
هلو
خربزه
پيازچه
انگور
سبزيجات
آناناس (صداي بچه را قشنگ مي كنه )
پرتقال (قد بچه را بلند مي كنه )
روغن زيتون (روزي يك قاشق )(پوست بچه را روشن مي كند)
خرما (براي آرام و صبور بودن )
رازيانه و باديان (براي داشتن نوزادي با چشمان زيبا )
عرق كاسني (در صورت در دسترس نبودن گرفتن ريشه ي كاسني و كوبيدنش و خوردنش با عسل)
انواع مربا به خصوص مرباي شقاقل (در استخوان بندي جنين موثر است )
شنبليله خام يا پخته (جنين را گيسو بلند و پر مو مي كند )


كلا ويتامين cو e
چيزايي كه براي كبد خوب هستن (روغن زيتون،روغن ماهي ،كره ،خيار ،كاهو ،كاسني ،كنگر ،هويج ،شير خشت ، زرشك ،گزانگبين ،عناب ،نعناع )
غذا هاي تازه

اشعه آفتاب (براي داشتن موي مشكي )
.............................................................................................................................

- موارد موثر در هوش :

كندر (سه ماه اول )
مويز
قاووت
كنجد
.............................................................................................................................

- موارد منع شده :

تند غذا خوردن ( موجب ايجاد لك هاي صورت در مادر و فرزند )
غذا هاي مونده رنگ بچه را تيره مي كند
فلفل
ادويه هاي تند مانند خردل ،دارچين ،نعناع به صورت زياد
خيارشور
سوسيس و كالباس
انواع سس ها
نوشابه
كنسرو ها
چاي و قهوه
سركه
مصرف زياد گوجه فرنگي (سبب ناقص الخلقه شدن ميشود)
مصرف زياد سيب زميني (سبب پيدايش "اسپينا بيفيدا " ميشود )
مصرف زياد نمك (بخصوص در سه ماه آخر )
مصرف زياد شيريني هاي خامه دار
مصرف زياد حبوبات (بچه را كودن مي كند )
مصرف زياد ويتامين A وK مضر است
.............................................................................................................................

- اين موارد كم مصرف شوند :
زعفران
جعفري
غوره
آبغوره
مارچوبه
انسيون
زيره
دارچين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مهسا
18 آبان 90 11:20
سلام من تازه دو هفته است که باردارم مطالب بسیار عالی بود امکان عضویت و فرستادن مطالب به ایمیلم وجود داره؟خیلی خوب میشه ممنون


سلام مهسا جونم
انشاءاله به سلامتی
آخی دو هفته
یاد خودم میوفتم خیلی روزای باحالی بود
گلم میتونی از مطالب کپی برداری یا اگه خواستی کل وبلاگم رو تو قسمت فیوریت (همین سمت چب صفحه کامپیوترخودت) سیوش کنی که همیشه قابل دسترسی باشه .
خوشحالم که مطالبم به دردت خورده
راستی تو ماه هشت سیب سرخ و به یادت نره بخوری
هر روز یدونه حتما سیب سرخ بخور برای زیبایی جنین خیلی خوبه
روغن زیتون هم تو غذات مصرف کن که برا زیبایی نی نی خوبه
از ماه هفت هم هر روز یک لیوان عرق کاسنی بخور که نی نی سفید رو باشه و زیبا از طرفی کمتر زردی بگیره
انشاءاله دوران بارداری خوبی داشته باشی
مهربان
14 بهمن 90 12:42
خسته نباشی
یک عرضی داشتم می خواستم بدانم شما درمورد این مطلی اطلاعاتی دارید
7روز روزی 1 کیلو سیب جهت در مان ناباروری ممنون اب دهید


دوست عزیز من از صحت و سقم حرفتون خبر ندارم .ولی برای اطلاع یکسری مطالب مرتب با سیب میزارم که میتونید مطالعه کنید
ثمین
16 بهمن 90 11:20
سلام! اومدم دعوتتون کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دید کنید! ولی مطالبتون مجبورم کرد تا چندین پست رو بخونم! واقعا مفید بود! خوشحال میشم با تبادل لینک. در نمایشگاه منتظرتون هستم!
زهرا
7 فروردین 91 15:51
واقعا مرسی.خیلی خیلی موثر بود.ضمنا خواهرم می پرسن: اینکه گوجه فرنگی بچه رو ناقص الخلقه میکنه دلیل علمی داره یا نه بر حسب مسائل مذهبی میگین؟


سلام
ببخشید دیر جواب میدم
والا من نشنیدم اتفاقا دکترم دوران بارداری میگفت برای تامین ویتامین ث بدنم گوجه فرنگی بخورم چون سرشار از ویتامین ث هستش
محمد
18 خرداد 91 19:00
سلام متشکرم جالب بود
عطش
17 تیر 91 17:28
ممنون عالی بود
سیما
19 شهریور 91 17:46
سلام برای زودترباردارشدن ازعسل وچی استفاده کنم اگه عسل طبیعی نباشه اشکال نداره من تازه اقدام کردم واسم دعا کنین ممنون
سهیلا
29 آبان 91 10:14
سلام عزیزم مطالبتون واقعا مفیده...فقط یه سوال من الان هفته 16 هستم رازیانه کی باید بخورم ؟ یا اصلا وقتش گذشته؟خیلی ممنون!


رازیانه برای چی میخوای بخوری
من که اصلا نخوردم
فقط از ماه هفت عرق کاسنی روزی یک لیوان خوردم
زینب
15 دی 91 13:13
مرسی عالی بود.من چند ماه دیگه قصد بچه دار شدن دارم ولی از الان دارم براش مطالعه می کنم که توی این کار هم ان شاء ا... موفق باشم.اطلاعات خیلی خوبی دادین.ممنون


خدارو شکر که بدردتون خورده انشاءاله یه بارداری موفق و شاد داشته باشید
شیما
20 بهمن 91 14:51
سلام
بابت مطالب عالیتون ممنون
ولی منبعش کجاست؟


دوست عزیز تمامی مطالب از مقالات یا تحقیقات علمی و یا سایت های معتبر جمع آوری شده
اینا مطالبی هستند که برحسب نیاز خودم در فایل های شخصی کامپیوترم بوده و حالا تو وبلاگم گذاشتم
الهام
20 بهمن 91 19:00
خیلی مطالب تون عالی بود من الان هفته 11 بارداری هستم خیلی استفاده کردم


سلام دوستم ممنون خانومی انشاءاله بارداری خوبی داشته باشید
نازی
23 بهمن 91 23:58
سلام وبلاگ خیلی قشنگ بامطالب عالی بود خوشحال میشم اگه مطالب دیگری هم هست بدونم واستفاده کنم


ممنون دوست عزیز
بهار خانوم
20 اردیبهشت 92 20:22
سلام مهسا جون قشنگ بود مطالبت مرسی اجی جانم


ممنون
افسانه
11 تیر 92 0:53
3لام.واقعا جالب بودن من برای خالم که الان دو ماهه باردار هستن خودندم خییییلی تشکر کردن البته بیشتر از شما


سلام دوستم
واقعا خوشحالم که به درد یه نفر دیگه هم خورده
خدارو شکر
و ممنون
انشاءاله بارداری بسیار خوبی داشته باشن
ریحانه
8 مرداد 92 14:16
سلام مامان خانومی من سفید بودن بچه ام خیلی برام مهمه! هنوز باردار نشدم! می خواستم بپرسم الان که ماشالله بچه ات سفیده ، به پدر و مادرش رفته یا با رعایت این نکات بچه سفید رو شده؟ من خودم تقریبا سفیدم و همسرم سبزه هست، موقع ازدواج اونقدر حرفای فک و فامیل که میگفتن چقدر شوهرت از خودت کمتره! زجرم میداد که الان دوست دارم هرکاری بکنم بچه ام سفید مفید باشه و پوزشونو بزنم. چون الان هم سفیدی بچه هاشون رو خیلی به رخم میکشن انگاری مطمئنن که بچه ی من سیاهه! بعضیا میگن این چیز میز خوردن ها الکیه! بچه یا به باباش میره یا به مامانش




خانومی من خودم پوستم روشنه ولی شوهرم سبزه است

من خودم فکر کنم تغذیه ام خیلی تاثیر داشته

ببین من اینارو خیلی رعایت کردم مخصوصا از ماه هفت به بعد

شام شبم میوه بود خیلی خیلی میوه میخوردم

از انار و سیب گرفته تا هر چی فکرشو بکنی

از اول ماه هفت هر روز یک لیوان عرق کاسنی خوردم

برای جلوگیری از عفونت ادراری و البته علاقه خاص خودم زغال اخته تازه خیلی خوردم

شیرینی جات تا اونجایی که امکان داشت نخوردم

برنج خیلی کم خوردم

زیتون هم میخوردم

دختر من وقتی بدنیا اومد هم موهاش طلایی بود هم خیلی سفید بود البته الان که دو سال و اندی شده سفیده ولی نه مثل اول و موهاش هم خرمایی شده

راستی یادم رفت بگم تو ماه هشت (ماه زیبایی بچه) هر روز ترجیحا یک سیب قرمز بخور نبود هر سیب دیگه بود بخور
به سیب سوره یوسف رو بخون و فوت کن و بخورش
موفق باشی عزیزم

حنا
1 شهریور 92 21:31
ممنون.واقعا دستتون درد نکنه
کلبه مهربانی
27 دی 92 16:34
سلام؛مطالبت عالی بود،مخصوصا خواص آیات.
م.م
پاسخ
خدارو شکر خانومی که استفاده کردین ممنون
مهسا
1 بهمن 92 23:23
سلام... خانوم خدا خیرتون بده... این مطالب فوق العاده است ...من 23 سالمه 3ماهه که تصمیم به بارداری دارم.. خیلی هم عجله دارم توروخدابرام دعا کنید خدا این نعمتو به منم بده خدارو شکر که برای شما مفید بوده انشااله هر زودتر طعم شیرین مادرشدنو بچشی
خانومی
8 بهمن 92 18:53
سلام.من 19سالمه و الان باردارهستم ماه اولمه.راسته ک میگن بارداری زیر20بعدش دچار مشکل میشن نه عزیزم وقتی با علم و آمادگی باردار بشی هیجوقت مشکلی نخواهی داشت تو هر سنی بدون برنامه و بدون آمادگی بارداری صورت بگیره خطرناکه
نیکتا
26 اسفند 92 10:58
سلام خانمی چه مطالب مفیدی گذاشتی. من شنیده سه ماه اول بارداری گوجه فرنگی ممنوعه و بعد اون گوجه فرنگی مصرف کردم. حالا استرس گرفتم. آخه گوجه فرنگی سرشار از ویتامین سی هست و توی رژیمهای غذایی بارداری هست. راستی من 26 هفتمه و آخر خرداد منتظر نی نیم هستم. برای اینکه سالمبیاد بغلم دعا کن. سلام عزیزم ممنون خدارو شکر مفید بوده دکتر من اصلا به این چیزا اعتقاد نداشت برعکس تشویقم میکردم مصرف کنم که دچار دیابت بارداری نشم انشاءاله نی نی گل شما خردادماه صحیص و سلامت میاد بغلت و شادی هاتو کامل میکنه ..آمین
من
4 فروردین 93 19:04
mah
31 فروردین 94 13:21
ممنون عالی بود خربزه بچه را خندان میکند هندوانه قدرت بینایی و اعصاب بچه را تقویت میکند
موسوی
7 اردیبهشت 94 0:45
سلام عزیزم...خداقوت گلم وبلاگتون مطالب مفیدی داره و کاربردی ...احسنت سلام ممنون و خدارو شکر که مفید بوده حقیقتش شاید قبلا هم گفته باشم ، اینا مطالبی هستند که طی چندین سال و زمانی که برای خودم مشکلی پیش میومد با جستار و جستجوی زیاد بدست میوردم و تو لپتابم سیو میکردم و توی وبلاگ گنجوندمش شاید به دردی دیگرون هم بخوره
ریتا
18 آبان 94 9:17
آخ گفتی غوره هوس کردم. نمیگی اینهمه خانم باردار این مطلبو می خونن شاید دلشون بخواد؟
زهرا
3 دی 95 21:16
ممنون از مطالب مفید تون
م.م
پاسخ
❤️
hanif
23 بهمن 97 10:01
آناناس صدای بچه را قشنگ می&zwnjکنه در ماه چندم مصرف کنند اگه مطلبی را میگید همراه با جزییات بگید 
م.م
پاسخ
هفت ماهگی