مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

سال نو مبارک دخترم

1393/1/3 16:23
نویسنده : م.م
2,673 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سومین عیدی بود که دختری نازم کنارمون بودقلب

البته امسال فهمیده تر و خانوم تر

بچه کلی سر میز هفت سین لذت و برد و شادی کرد و اصرار داشت که عید اونه و باید بهش مرتب تبریک بگیمنیشخند

باباش که زنگ زد خونه مامانم برای عرض تبریک گوشیو گرفته بود واسه مامانیش حسابی دلبری میکرد که مامانی عیدت مبارک باشه عید منم مبارکه خوب

دورش بگردمماچ

فعلا یه دو سه جایی رفته عید دیدنی و امسال فهمیده عیدی و پول چیه

حساب همه پولاشم داره زبان

الان خوابه سرما خورد طفلی ...زیاد حال نداره کلا بدتر از خودم از آبریزش بینی عصبی میشه ناراحت

منم که دارم خود درمانی میکنم استامینوفن و سرماخوردگی بهش میدم البته آنتی بیوتیک گرفتم گذاشتم یخچال که اگه عفونی شد خدایی نکرده بهش بدم

امیدوارم زود خوب شه

باباش هم که میخواد به شهرستان خودشون موندم با یه بچه مریض عیدی خونه چیکار کنمناراحت

نمیدونم چرا وجدان درد نمیگیره که نرهمتفکر

 

خدا کنه امسال برامون سال سلامتی و موفقیت باشه

خدا کنه سال خوبی برای دخملی نازم باشه

خداکنه سال خوبی برای همه عزیزام و دوستام باشه

خدا کنه سال خوبی برای همه مردم ایران باشه

سال 92 برخلاف خیلی ها که میگفتند سال بدی بوده برای من سال بدی نبود شاکر خدا هستم

انشاءاله امسال برای هممون سال خیلی خیلی خوبی باشه به حول و قوه الهی

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)