مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

.........!!!!!.......!!!!!........

1392/12/12 18:29
نویسنده : م.م
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

عه بترکی مهتاب92/8/24 نیومدی یه چی بگیعصبانی

چقدر تو بیحالی عصبانی

چقدر بیخیری عصبانی

عه به تو هم میگن مادر... عصبانی

خجالت بکش چندماهه ؟!!  عصبانی

....

واقعناااا

 

هی... افسوس

خوب گرفتار بودم هم گرفتار خودم هم دردام  ناراحت

افسرده بودم البته هنوزم هستم  نگران

خسته ام افسوس

حوصله ندارم ناراحت

یه کم ، کم اوردم خوووو گریه

خیلی اتفاق خاصی نیومده ... غرق شدیم تو روزمرگی تنها اتفاق خوب رشد و سلامت مانیا است که همیشه بابتش خدارو شکر میکنم

دخترم فرشته و نجاتگر زندگیمه... خدایا شکرت ... قلب

تنها اتفاق خاص این مدت جا به جایی مانیا کوچولو به خونه ایه که مال مال خودشه، امدیم خونه ای که خریدیم و یه یک ماهی هست ساکن شدیم

بگذریم از اینکه بسیار عذاب کشیدم دست تنها جمع کردم شستم و گذاشتم ....طفلک مانی این مدت خیلی تنها بود... ببخش مامانوناراحت

دختر گلمو دارم کم کم آماده اش میکنم برای مهد که انشااله اگه خدا یاری کنه بعد عید بزارمش مهد .

سعیم اینه که نزدیک اداره ام یه مهد خوب براش پیدا کنم اگه نشد همین محل خودمون فردیس. از الان واسه اون روزا دلشوره دارم نگران. همش میگم آخه چرا من شاغل شدم ای کاش مامان خونه بود زن خونه ... واقعا از شاغل بودن خودم پشیمونم ، تنها منفعت شغلم پول بده و دیگر هیچ...ناراحت

بگذریم

احساس میکنم مامان از نگهداری مانیا خسته شده ، بد عنق شده خیلی سرم غر میزنه یه جورایی دارم اذیت میشم

اون بنده خدا هم پیره خسته اس دیگه باید قوی باشم

البت که مامان از جداییش با مانیا خیلی بیشتر ضربه میخوره تا مانیا از اون

 

دیروز مانیارو بردم برای خرید عید

اولین سالی بود که خودش داشت برا خودش خرید میکرداز خود راضی

و جالبه سلیقه اش مثل خودمه ، الهی فداش شم کیسه خریدیشو خودش دستش میگرفت ولی حسابی خسته شد قلب

اومدیم خونه از خستگی افتاد و خوابش بردلبخند

الانم یه جیگرا داره با خودش و اسباب بازیاش بازی میکنه قلبماچ

مامان فدات دخترممممم بدون مامانی از تمام دنیا بیشتر دوستت دارم... قلب قلب قلب

تنها امید من برای نفس کشیدن....دوستت دارم قلب قلب قلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

🐾لیدیـــ نـــوار🐾🐾لیدیـــ نـــوار🐾
8 اسفند 99 13:07
مامان جونم دوست دارم
​​​​​بوس بوسسسسسسسسس
😘
م.م
پاسخ
😘😍