مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

یه معجزه در درمان اسهال... ( با استفاده از سیر )

1392/2/10 0:39
نویسنده : م.م
6,199 بازدید
اشتراک گذاری

عید وقتی از شمال برگشتیم دخترکم سرما خورده بود و بعد یک روز شکمش هم تقریبا روزی شش هفت بار کار میکرد یا شاید بیشتر

دنبال یه درمان براش بودم چون مطمئن شده بودم که ویروسی یا میکروبی نیست که نیاز حتمی به دفع داشته باشه حال مزاجیش خوب بود

 

خدا خیر بده اون بنده خدایی که این تجربه شو تو وبلاگش گذاشته بود

منم طبق دستورش عمل کردم و الحق که جواب داد  و آب رو آتیش شد

 

دستورش اینه

شش یا هفت حبه سیر ( اگه تازه بود چه بهتر ) میندازیم تو مرغ یا گوشتی که میخوایم بپزیم هیچ اودیه ای هم جز نمک بهش نمیزینم میزاریم تا حسابی بپزه و آبش کم بشه

شیره مرغی که تهش میمونه به اندازه دو قاشق مربا خوری میدیم به نی نی جان که نوش جان کنه البته این خانوم نوشته بود بهتره باز هم تکرار بشه

ولی خوب من دخترم چون کلا سوپ و آش نمیخوره همین دو قاشق رو هم به زور خورد شب هم خوابید و صبح که پاشید از اسهال محترم خبری نبود که نبود

ظهر هم ریختم یه کم رو برنجش دادم بهش خورد و خدارو هزار مرتبه شکر آب رو آتیش همه چی تموم شد

 

خانومی وبلاگتو گم کردم ولی هر جا هستی تن خودت و خونواده ات سلامت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 0:39
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید



چشم عزیزم
مامان امیرعباس
21 مهر 92 6:46
وبلاگ کمک کننده و خیلی مفیدی دارید مامان مانیا ازتون ممنون تجربه ها تون بدرد خیلی از مامان های دیگه میخوره. موفق باشید.