مانیا مانیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

سلام کوچولوی مامان

چگونه پسردار يا دختردار شويم؟

1390/2/27 15:15
نویسنده : م.م
16,285 بازدید
اشتراک گذاری

چگونه پسردار يا دختردار شويم؟

يک متخصص زنان و فلوشيپ نازايي با بيان اينکه «ساده ترين روش تعيين جنسيت جنين پيروي از رژيم هاي غذايي خاص است.» گفت:« تاثير رژيم‌هاي غذايي بر تعيين جنسيت جنين روش ثابت شده‌اي نيست و جنبه علمي ندارد.»

دکتر مينا قديرياظهار داشت:«با توجه به شرايط کنوني جامعه و اينکه هر خانواده اي 1 يا 2 فرزند مي‌خواهد و علاقه دارند که تعادل جنس برقرار باشد استفاده از روش‌هاي تعيين جنسيت اشکالي ندارد و روش‌هاي مختلفي براي تعيين جنسيت فرزندان وجود دارد که ساده‌ترين اين روش‌ها، توجه به تغذيه است.»

وي ادامه داد:«در اين روش زن بايستي از 3 ماه قبل از يک رژيم غذايي خاصي پيروي کند و اگر دوست دارد که صاحب پسر شود بايستي مصرف سديم و پتاسيم خود را افزايش دهد يعني بيشتر غذاهايي مثل خرما، هل، زعفران، گوشت قرمز، اسفناج، هويج، پرتغال، ويتامين C مصرف کند و مصرف کلسيم و منيزيم را که شامل غذاهايي مثل شلغم، کلم، ترشي، شير و ماست است را کاهش دهد.»

اين متخصص زنان گفت:«اثر اين رژيم هاي غذايي به اين دليل است که درPH واژن تاثير داشته و محيط واژن را تغيير مي دهد، يعني غذاهايي که شامل سديم و پتاسيم است باعث مي‌شوند که واژن قليايي شود و حرکت اسپرم  Y در واژن تسريع شود ولي غذاهايي که داراي کلسيم و منيزيم باشند موجب اسيدي شدن PH واژن شده و اسپرم Y را از بين مي برند.البته تاثير رژيم‌هاي غذايي بر تعيين جنسيت جنين روش ثابت شده‌اي نيست و جنبه علمي ندارد.»

دکتر مينا قديري گفت:«روش ديگر تعيين زمان تخمک گذاري و لقاح است که توسط پزشک با سونوگرافي و تزريق آمپول hcg زمان تخمک گذاري و لقاح تعيين مي‌شود و اگر در زمان تخمک گذاري نزديکي صورت گيرد شانس پسر بودن جنين بيشتر مي شود چرا که حرکت اسپرم Y سريع تر است ولي اگر زناشويي قبل از تخمک گذاري انجام شود ممکن است اسپرم‌هاي Y از بين رفته و اسپرم X زنده باشد و در نتيجه جنين دختر مي شود که اين روش هم يک روش تجربي است.»

اين عضو انجمن نازايي ايران در ادامه گفت:«شرايط روحي مادر هم تاثير بسزايي در تعيين جنسيت دارد و اگر مادر در شرايط روحي خوبي بسر برد شانس پسر بودن جنين بيشتر است.»

وي گفت:«اگر PH واژن مادر قليايي باشد چنانچه با جوش شيرين شتسشو شود شانس پسر بودن جنين بيشتر و چنانچه با سرکه رقيق شده شتسشو شود ممکن است جنين دختر شود که البته اين روش هم يک روش تجربي است و ثابت شده نيست.»

اين عضو مرکز ناباروري اصفهان در ادامه اظهار داشت:«از جمله روش هاي علمي براي تعيين جنسيت جنين روش IUI است که اين روش در آزمايشگاه هاي مراکز ناباروري انجام شده و روشي غيرتهاجمي و کم هزينه است و بدون عارضه ولي شانس رسيدن به جنس مورد نظر آن در حدود 80 درصد است.»

دکتر قديري گفت:«روش فلوستيومتري يا نشان دار کردن اسپرم از ديگر روش هاي تعيين جنسيت جنين است که در اين روش احتمال بروز عارضه براي جنين وجود دارد و تنها در حيوانات امتحان شده است.»

وي خاطر نشان کرد:«روش "آي وي اف" و روش "پي جي دي" از ديگر روش هاي تعيين جنسيت جنين بوده که در اين روش براي زن تحريک تخمک گذاري صورت مي گيرد  و سپس "آي وي اف" انجام مي شود و روشي پرهزينه بوده و شانس حاملگي در آن کم است و ممکن است زن حامله نشود اما در صورت حاملگي رسيدن به جنسيت جنين مورد نظر 100 درصد است و 3 روش اخير ذکر شده روش‌هاي علمي هستند.»

منبع خبر: http://www.ghatreh.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

تمنا
1 تیر 90 10:54
باشه می بخشمتتتتتتتت به خاطر اینکه بهم نگفته بودی دارم خاله میشم

دنیا اومد دیگهههههههههههههه...مبارکااااااااا به سلومتی..........اسمش چی گذاشتی دخمل نازی رو؟؟
ولی خداییش خیلی رو داری که نیومدی وبلاگم و پیغام نذاشتی که دنیا اومده
در هر حال من نوکرتممممممممممممممم


قربونت برم الهی تمنا جونم بخدا بخدا یه دنیا دلم برای تو و برای شیطونی هات تنگ شده
اسم نی نی مانیا است خاله تمنا
خانومی یه چند هفته ای هست هر چی به شماره ای که بهم دادی زنگ میزنم ولی قطعه
شنیدم عمل کردی عمل چی کردی به سارا هم اس ام اس دادم از حالت پرسیدم هنوز جواب نداده
یه دنیا دوستت دارم بخدا از ته دلم میگم
بوس
مامان مانیا
8 تیر 90 15:06
مانیا شما هم به دنیا اومد، مبارک باشه ، به سلامتی


سلام عزیزم
آره ما هم مانیا دار شدیم خدا رو شکر
ممنون عزیز
somy
29 مرداد 90 22:58
سلاممممممممممممممممم تینا جون خیلی خیلیییییییییی مبارکت باشه حالا دخمل یا پسمل


سلام عزیزم
مرسی عزیز دلم
دخمله گلم ،‌مانیا

مریم مامان باران
20 شهریور 90 17:35
وای این عکس مانیاست یا عروسک؟؟؟
الهی من بگردم خوب این پرنسس حق داشته اینهمه ناز کنه تا بیاد......خدای من ببوسش هزار تا..............خیلی خیلی نازه هزار هزار ماشالله.


مریم جونم خیلی لطف داری گلم
راست میگی نازشم میخرم . باران نازم که خیلی نازه هزار ماشاءاله روی ماهش رو ببوس یه دونه هم از طرف من بزن دم باسن دیگش
سیمین
9 مهر 90 18:23
از شعر بیایید بیرون و باور کنید این اشک ها جزیی از یک سروده نیست...
ملودی
15 مهر 90 10:30
میگم مونی جان بیا و یه بخش در مورد هولاهوپ هم باز کن و درباره اش بنویس....بگو که چطور همت کردی و یه عده تنبل خانم رو از جمله اینجانب وادار کردی حلقه بزنن

ملودی جان وقت کنم شاید بزنم ولی گل خانومی خودتون همتشو داشتین فقط من یه کم نقش کاتالیزورو بازی کردم

ساراناز
12 آذر 90 19:10
مامان مانیا جون خیلی وبلاگت خاطره انگیزه امیدوارم همیشه شاد باشین و لحظات قشنگ زندگیت رو ثبت کنی
واسه منم دعا کن که هرچه زودتر جمع 2نفرمون 3نفره بشه


سلام گل خانومی
ممنون از لطفت
انشاءاله به حق صاحب وقت بزودی مامان میشی
میفهمت چون خود من هم خیلی منتظر موندم تا خدا لطفش رو شامل حالم کرد و این دسته گلو بهم داد

بازم ممنون
مریم مامان باران
19 آذر 90 0:15
سلام.خوبی؟
شرمنده من الان دیدم توی اون کلوپ احوال پرسی کردی.ببخش دیگه اونجا نمیام و روزشم گذشته نمیتونم برات همونجا حال و احوال کنم.
ممنون.
ببوس این دختر ملوس و خوردنیت رو..........اینجا رو نمیخوای یه خونه تکونی کنی؟ پست جدید بزار با عکسای دخترت نترس چشمش نمیزنم بوسش میکنم.


سلام عزیزم
بخدا من از روی مانیا و این وبلاگ و همه شرمنده ام که انقدر بی حوصله و تنبلم سعی میکنم بروزش کنم یه عکس جدید از مانی بزارم
فدات شم گلم تو همیشه نسبت به ما لطف داشتی عزیز
فغ
3 اسفند 91 20:31
بسم الله الرحمن الرحیم.به جای استفاده از جوش شیرین وسرکه برای تعیین جنسیت.زن وشوهرچندماه قبل نزدیکی .تغذیه خود را طوری قراردهندیک درمیان از موادمغذی استفاده کنند. مثلا زن روز اول ازچه غذاهایی استفاده می نماید مرد روز دوم از ان استفاده کندروز اول که مردازچه غذاهایی استفاده می نمایید زن روز بعداستفاده کند.این روش هم برای پسرشدن مناسب است وهم برای دختر شدن